fbpx

הטבק שבצלחת | הטלוויזיה החברתית | ד"ר סיגל טפר

משקה ממותק הוא מתכון לאושר, חטיף – מכונה להעצמת חיוכים. וההמבורגר… הוא בכלל הופך אנשים לחזקים ובריאים.
האסטרטגיה הזו, של למכור לנו מוצרים מסוכנים, על חשבון הבריאות שלנו, נוסתה בעבר בהצלחה גדולה על הריאות שלנו. שנים של מניפולציות שיצרו חברות הטבק במטרה להסיט את הסכנה מהסיגריות התמימות לכאורה, ולגרום לנו לחשוב שזה לא הן, זה אנחנו. זו העצלות שלנו, התזונה, האוויר…. רק לא הן.
ועכשיו חברות המזון, שלמדו את נתוני המכירות של הטבק, מוכרות לנו פנטזיות על אושר עטופות בסרט מתנה, ומסתירות את האמת שמאחורי המוצרים שלהן. תעשיה משומנת של מדענים, לוביסטים, פרסומות ופרסים שמשכנעת אותנו כל בוקר מחדש שהמוצר שלה טוב בשבילנו.
תודה לד"ר סיגל טפר על ההבהרות החשובות!
 
כתב: Mor Day Hannani
צלם: Kfir Mualem
עורך: Adi Toledano

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן