מפגש מספר 13, מאי 2015: מזון צרכנות ושיווק במאה ה-21
שרשרת המזון כיום מתועשת יותר מתמיד ורחוקה ברובה המכריע מעיני הציבור. אנו חיים בעצומן של מגיפות השמנה, סוכרת ואי ביטחון תזונתי ולמרות כל אלה תעשיית המזון משתמשת בכלים שיווקיים ופירסומיים כדי שהציבור ימשיך לקנות, לצרוך ולזרוק מזון שברובו אינו בריא ובכמויות הולכות וגדלות.
במפגש זה נעסוק בהשפעת מידע, פרסום ושיווק מסחרי עלינו הצרכנים, בשיווק חברתי וכן במגמות אזרחיות הפועלות להובלת שינוי.
המפגש יתקיים ביום ראשון ה-28.6.15 בשעה 15:30 אוניברסיטת תל-אביב, בניין נפתלי חדר 527
בתכנית:
15:30 – 16:00 התכנסות, כיבוד קל
16:10 – 16:00 דברי פתיחה והצגת הנושא.
16:30 – 16:10 השפעת מידע של ערך קלורי של מזון מהיר על התנהגות צרכנים.
פרופ' עודד לוונגרט– דיקן הפקולטה לעסקים ומנהל על שם גילפורד גלייזר, אוניברסיטת בן גוריון
16:50 – 16:30 לפתוח פה גדול: מה תעשיית הפרסום מאכילה אותנו?
יעל שפילר – ייעוץ שיווקי לקידום חברה בת קיימא, עמיתה של מרכז השל לקיימות.
17:10 – 16:50 "שיווק חברתי ככלי לשינוי הרגלי תזונה – את מי הוא משרת?"
רות שטסל ויינר – בית ספר ללימודי הסביבה ע"ש פורטר, אוניברסיטת תל – אביב.
17:30 – 17:10 "החברה האזרחית פותחת את הפה"
ליאת צבי – בעלת הקליניקה – מותגים ידידותיים לעתיד
18:30 – 17:30 דיון מקצועי על: מזון, פרסום, שיווק ובריאות בת קיימא לפרט ולחברה.
ניתן לשלוח כבר עכשיו שאלות לפאנל בדף הפייסבוק של הפורום
ברוח המפגש, הנכם מוזמנים להביא פריט כיבוד קל, בריא, עדיף מעשה ידיכם. ההשתתפות במפגש ללא תשלום, אולם יש להירשם למפגש בטופס ההרשמה.
נשמח לראותכם
צוות הפורום הישראלי לתזונה בת-קיימא
שלום,
תרשמו אותי בבקשה לכנס ואת גאיה פינקל גם.
המון תודה וברכה על פועלכם
יעל פיינר
שלום יעל,
ההרשמה מתבצעת דרך טופס ההרשמה:
https://docs.google.com/forms/d/1SRZAKJJQYzthL_g55GDxWKrrwKXPKppRT3m2jn0PtMw/viewform
נשמח לראותכן,
צוות הפורום הישראלי לתזונה בת קיימא