השוואה בין שיטות הרגולציה בתחום חומרי ההדברה בין ישראל לארה"ב

השוואה בין שיטות הרגולציה בישראל ובארה"ב בנושא חומרי ההדברה מאפשרת לנו להצביע על נקודות התורפה בשיטה הישראלית, לשיפור בטיחות המזון והסביבה ולשמירת הוודאות כלפי יצרני ומגדלי המזון.

חומרי הדברה - הפורום הישראלי לתזונה בת קיימא במפגש הפורום הקודם בנושא "מזהמים סביבתיים ומזון: חשיפות אוכלוסיה בישראל", אחת הנקודות החשובות שעלתה הינו תפקיד הרגולטור, הן בחקיקיה והן באכיפה בנושא חומרי ההדברה בישראל. עו"ד איל עופר, שנכח במפגש, תרם לנו מתובנותיו המובאות במאמר. אנו מאמינים כי הכתוב יעניין את כל מי שנושא הסביבה, הבריאות והמזון חשובים בעיניו. המאמר עושה סדר ומסביר מהיסוד את שיטת הרגולציה בישראל, כלומר מהם החוקים ומהי המדיניות, לגבי חומרי ההדברה בישראל.
 
מאחר והתעשיה הגדולה והמבוססת ביותר בעולם בתחום ההדברה צמחה ומתקיימת בארה"ב, אשר בה גם מערכת הרגולציה המפותחת והעניפה ביותר בתחום, נערכה במסגרת המאמר השוואה בין שתי השיטות: האמריקאית והישראלית. תוצרי השוואה זו, מאפשרים לנו להצביע על נקודות התורפה הטעונות שיפור ומחשבה נוספת בשיטה הישראלית. כך נוכל לשפר את בטיחות המזון והסביבה, יחד עם שמירת הוודאות כלפי יצרני ומגדלי המזון.

קריאה מהנה,
הפורום הישראלי לתזונה בת קיימא

2 מחשבות על “מאמר: השוואה בין שיטות הרגולציה של חומרי הדברה בין ישראל לארה"ב”

  1. גליה צוקרמן

    המאמר החשוב הזה "מרים להנחתה" למפגש הבא של הפורום, שיציג את הפיקוח על המזון, החל מגידולו בשדה ועד שהוא מגיע לצלחתנו.

  2. אני מרגישה שבשביל ליצור שינוי חסר לנו משהו, ואולי אחד הדברים האלה הוא הבנה במכירות.
    כדי להביא למודעות ציבורית רחבה צריך לדעת למכור.

    כל העיתונים מוכרים לנו דרך כותרות ותמונות פרובוקטיביות הכל, החל מאוכל, חיתולים, מכוניות ועד לפוליטיקה והחלטות עולמיות- הכל הוא מכירה. ואם מסתכלים על זה ככה, אפשר לקחת את העיקר מזה (להשתדל את הטוב) וללמוד איך לגשת עם החומרים החשובים של הפורום הזה החוצה.

    השיח האקדמי הוא חשוב מאוד,אך לבדו הוא לא מספיק כדי לצור את השינוי המיוחל.
    לדעתי נחוץ גוף שאחראי על העברת המסרים של השיח האקדמי ומסקנותיו לעם, למי שאין לו יכולת לקרוא מאמר כזה למשל (ארוך ומלא מילים ארוכות:-)
    ואפשרות פעולה, בסוף כל מאמר, פוסט וכו
    כדי שכל מי שמרגיש שייך לתכנים שעולים יוכל להיות חלק, להיות מעודכן, להכניס מייל שלו, לפרסם בפייסבוק שלו וכן הלאה.
    א,ב במכירות הוא הנעה לפעולה.
    אם הלקוח (הקוראים מקרה הזה) לא עושים שום פעולה אז התוצאה חלשה מאוד.

    אני ממש לא אלופה במכירות (עשיתי קורס אחד בלבד בתור עצמאית), אבל אני כן יודעת שאת המאמר הזה הייתי מתחילה קודם כל ממה הבעיה, למצוא את נקודת הכאב וללחוץ עליה. מה הבעיה עבור הצרכנים, עבור הרגולטורים עבור התעשייה. כי זו מכירה של למה בכלל לקרוא את המאמר הזה.
    רק אח"כ אפשר דיון, הרחבה, השוואה
    ובסוף את הפתרון .

    המטרה שלנו בסופו של דבר היא לצור שינוי .
    שינוי נוצר בכמה רבדים והרובד של החקירה מאוד מאוד חשוב. עד כדי כך שאי אפשר בלעדיו
    יחד עם זאת גוף מכירתי שיווקי שמנגיש את המידע לציבור, שיש לו תקציב ממקורות ציבוריים, למשל כמו הד סטרט head start יכול מאוד לתרום למאמץ האדיר ולתוצאותיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן